BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 4, 2011

Screen - Kau Bukan Milikku Lagi



Kau makin hilang Makin jauh dipandangan
Tak bisa aku untuk menghalang
Puas sudah aku cuba untuk memujukmu
Tapi ternyata hampa

Kau mengapa hancurkan hatiku
Oooo..batinku menangis kernamu

Ku petikkan gitar ku ini
Menghiburkan hatiku yang sepi
Kerana ditinggalkan kekasih
Yang aku sayangi

Tak bisa tuk'ku melupakan
Kenangan indahku bersamamu
Namun pun ku akui
Kau bukan milikku lagi

Maafkan aku wahai kekasih
Kerna jodohmu bukannya denganku

Ku petikkan gitar ku ini
Menghiburkan hatiku yang sepi
Kerana ditinggalkan kekasih
Yang aku sayangi

Tak bisa tuk'ku melupakan
Kenangan indahku bersamamu
Namun pun ku akui
Kau bukan milikku lagi

Kau makin hilang Makin jauh dipandangan
Tak bisa aku untuk menghalang
Terpisah jua irama dan lagu
Cinta menjadi debu..

No comments:

Post a Comment